Compare Listings

Mini nasveti za lastnike apartmajev

Lastnik apartmajev - gost

Kakšne (osnovne) napake delajo lastniki apartmajev? Zakaj bi lagali svojemu morebitnemu gostu? Poskrbite za red in čistočo! Ne bodite vsiljivi, vsekakor pa bodite prijazni. Predstavite svoj kraj. In ne pozabite, da se pri denarju vse konča …

Mini nasveti za lastnike apartmajev

Danes obstaja več „kanalov“ kjer lahko izberete svoj dolgo načrtovani  in komaj dočakani dopust. Nekateri se poslužujejo turističnih agencij, ker pravijo, da se tako počutijo bolj varne, ker si lahko plačajo riziko odpovedi dopustovanja in naj bi bile lokacije in ponudbe preverjene. Žal temu ni vedno tako, saj smo slišali že mnogokrat, da je dopustnik kupil mačka v žaklju.

Vedno več ljudi pa svoj dopust načrtujejo s pomočjo vseh družbenih kanalov in portalov, ki jih nudi svetovni splet. Predvsem mlajšim generacijam je ta način bolj udoben in tudi racionalen glede časa, ker lahko svoj dopust rezervirajo kar doma iz kavča.

Marsikdo pa ima še vedno pomisleke glede tega, saj se bojijo, da bodo po domače rečeno opeharjeni. Sama rezerviram naš dopust že nekaj let kar preko spleta. Do sedaj sem imela vedno srečo, da sem za ugodno ceno dobila tudi temu primerno ponudbo oz. celo še več. Torej imam zelo dobre izkušnje s spletnimi rezervacijami. Res pa je, da več dni pregledujem vse možne ponudbe, jih primerjam med seboj, pregledujem ocene in komentarje predhodnikov, ki so že izbrali dane ponudbe …

Torej si vseeno vzamem čas, a mi je bolj udobno to preverjati doma kot pa iti na turistično agencijo. Pa na spletu najdem več različnih in raznolikih ponudb, ki jih na agenciji sploh nimajo. Plus, na spletu najdem tudi najbolj skrite kotičke, ki jih na agenciji ni mogoče dobiti. Agencije v večini ponujajo najbolj obiskane destinacije, ki pa meni niso všeč. Jaz si na dopustu ne želim vrveža okoli sebe in želim veliko miru ter možnosti raziskovanja okolice. Zato je zame in za mojo družino splet najboljša rešitev.

Žal poznam tudi ljudi, ki so rezervirali svoje dopustovanje preko spleta, pa so bili zelo razočarani. Na spletu so videli čudovite slike pokrajine, plaže, urejenega apartmaja, a ko so prišli na kraj, kjer so imeli rezervirano, so bili razočarani. Morja ni bilo blizu, okolica neurejena, apartma v razsulu, neočiščen in razpadajoča notranja oprema. Ja, nič kaj prijetna situacija.

Na tem mestu bi pozvala vse lastnike apartmajev, da bi bilo prav, da ste pazljivi na določene stvari oz. se prilagodite potrebam trga, torej vašim gostom, vsem turistom.

PONUDITE TISTO, KAR LAHKO

Vsak turist se želi počutiti domače v vašem apartmaju. Da ne pride do nesoglasij že v samem začetku, je prav, da se takoj dogovorita kaj vi ponujate in kaj si turist želi. Če turistu ne morete ponuditi želenega, mu tega ne obljubljajte.

Primer: Turist želi plažo 50 metrov stran od apartmaja, vaš apartma je oddaljen 500 m stran od plaže. Ne obljubljajte, da je plaža blizu, ker pač ni. Ker ne morete, ko pride turist k vam, apartmaja prestaviti bližje k morju. Za vas mogoče res ni velika razlika 50m in 500m, za turista pa je lahko 500m že skorajda kot kot 5km (če zelo karikiram). Torej bodite odkriti in povejte kaj lahko ponudite. Če nimate blizu plaže, je nimate. Če nimate klime, je nimate. Če boste odkriti, se bo turist verjetno še kdaj vrnil k vam, pa čeprav nimate plaže blizu, pa čeprav nimate klime. In na spletne strani dajajte slike dejanskega stanja.

Foto: HTZ in Danica Pečanić

POSKRBITE ZA RED IN ČISTOČO

Z gostom se že na začetku dogovorita, kdo bo pospravil apartma, ko se bo dopust zaključil. Večina lastnikov za generalno čiščenje poskrbi sama in je to vključeno v ceno, nekateri prepustijo turistom, da očistijo za sabo, spet tretji pa želijo za generalno čiščenje doplačilo. Torej kdo in kako bo na koncu očiščeno, se dogovorite že na začetku.

Vsekakor pa mora lastnik preveriti apartma preden ga odda naprej, če je primerno očiščen in urejen.

Prav tako  mora lastnik apartmaja na začetku povedati ali je v apartmaju vsa oprema, ki je potrebna za normalno bivanje (posoda, jedilni pribor, brisače …). Če česa ni, je treba takoj povedati, da določene stvari ni vključene v ceno in da mora gost sam poskrbeti za to stvar.

PRI DENARJU SE PONAVADI VSE KONČA

Ali pa tudi ne, če se v samem začetku dogovorita glede načina plačila. Že takoj je potrebno povedati ali je potrebno plačati avans (koliko in na kakšen način). Dogovoriti se morata ali se vse plača predno nastopi dopust ali se plača na koncu dopustovanja. Dogovoriti se je potrebno v kateri valuti želite imeti plačano oddajo apartmaja oz. ali je možno brezgotovinsko plačilo (plačilo z bančno kartico). Povedati je potrebno tudi ali je v ceno že vključena turistična taksa. Torej glede plačila ne sme biti nikakršnih nejasnosti.

NE BODITE VSILJIVI

Če živite v isti stavbi, kjer oddajate apartmaje, bo vaš gost zelo vesel kakšne osvežilne pijače dobrodošlice. Turist potuje več ur in bo z veseljem popil nekaj osvežilnega, preden začne raztovarjati in predno se mu dejansko prične tisti pravi dopust. Nekateri lastniki ponudijo tudi kakšno večerjo ali kosilo. A tu je potrebno biti pazljiv. Nekateri dopustniki ne marajo, da se jim lastniki apartmajev „vsiljujejo“, ker želijo imeti svoj mir in svoj prostor. Jaz sem bila letos vesela, ko nam je lastnica prinesla buhteljne, sveže fige, domačo figovo marmelado, za na pot domov nam je spekla rogljičke in 2 krat smo zvečer skupaj popili njihovo domačo travarico. To mi je bilo prav luštno, ampak kaj več pa tudi ne bi želela. Počutila sem se dobrodošlo, ampak ker imamo svojo rutino, si ne bi želela, da jo kdo ruši.

Galbove stijene, foto HTZ in Luka Esenko

PREDSTAVITE SVOJ KRAJ

Ker sem gurman, moj mož prav tako, mi je vedno pomembno, da čim prej izvem, kje lahko kaj dobrega pojemo. Ker rada raziskujem, mi je pomembno, da vem, kje so kakšne znamenitosti, ki se jih splača ogledati. Ker imam rada skrite kotičke obale, sem zelo vesela, da čim prej izvem, kam se lahko usmerim, da lahko najdem najboljše plaže v bližini. Prav tako se rada potikam po ozkih ulicah, po malih vasicah … Verjetno nisem edina, ki je vesela, ko ji lastnik apartmaja opiše kraj, ko pove kakšno zgodbo, ki se je zgodila pred časom, prav tako zanjo biti zelo zanimive legende, če obstajajo … Torej, pripovedujte o svojem kraju, približajte ga turistu. Naj vaš turist začuti vaše mesto in naj ga raziskuje.

Torej lastniki apartmajev, tako kot si vi želite, da bi imeli popoln dopust, tako si tega želijo vaši gosti. Ponudite jim takšen dopust v svojih zmožnostih in vaši turisti vam bodo hvaležni. Z veseljem vam bodo na spletnih portalih, facebooku dodelili najvišje ocene in pohvale. Zaradi korektnega odnos se bodo verjetno vrnili in tudi pripeljali še druge turiste, kar je pa verjetno tudi vaš cilj.

Ps. Preberite sorodno vsebino, tekst z naslovom: Apartma naj bo udoben, čist in lep.

Sorodni članki

Na morje že marca, aprila, maja?

Na morje že pomladi

Poznam Slovence, ki bi bili na morju nonstop. Poznam ljudi, ki bi šli na (hrvaško) morje samo julija ali avgusta. Poznam ljudi, ki nikakor ne bi šli na morje julija ali pa avgusta, ti ponavadi prisegajo na malo manj vroča meseca junij in september.

Na morje že pomladi

Poznam Slovence, ki bi bili na morju nonstop. Poznam ljudi, ki bi šli na (hrvaško) morje samo julija ali avgusta. Poznam ljudi, ki nikakor ne bi šli na morje julija ali pa avgusta, ti ponavadi...

Preberi več