Rucksarch – promocijski (turistični) izdelek
Rucksarch je »kul«
Rucksarch je zasnovan s ciljem prispevanja k promociji ter turizmu bogate arhitekture in znamenitosti Slovenije na kreativen in zanimiv način. V naboru izdelkov tako najdete tako nahrbtnike kot tudi torbe z arhitekturnimi motivi. Z Rucksarch-om ne nosite le praktičnega dodatka- nosite kulturo, zgodovino in arhitekturo s seboj. Rucksarch vsekakor ni le modni dodatek – je vodnik k razumevanju in spoštovanju kulturne dediščine in okolja.

Rucksarch je ekofrendly blagovna znamka unikatnih spominkov z motivi slovenske arhitekture in slovenske kulturne dediščine.
Blagovno znamko upravlja podjetje Krearh, ki ima svoja predstavništva v Celju (za EU) in v črnogorski Podgorici (za »ne-EU«). Rucksarch se ukvarja z oblikovanjem, proizvodnjo in distribucijo nahrbtnikov in platnenih torb. Z vsako prodano torbo/nahrbtnikom se zmanjšuje uporaba plastičnih vrečk in se hkrati promovira arhitekturna in kulturna dediščina Slovenije.
Dimenzije nahrbtnika in platnene torbe so enake (35 x 45 centimetrov). Pri določanju dimenzij samih nahrbtnikov in torb za nošenje na rami se je izredno pazilo na to, da so izdelki prilagojeni tako, da ustrezajo različnim funkcijam in zahtevam. Zato so nahrbtniki in platnene torbe idealni za vse vrste prenosnih računalnikov, osebnih predmetov, za nakupovanje, kampiranje, potovanja in podobno.
Nahrbtniki in platnene torbe so izdelani iz 100 odstotkov bombaža. Uporabljajo se okolju prijazne barve na vodni osnovi, ki so v celoti biorazgradljive. Barve so varne za ljudi in okolje, ne vsebujejo strupenih snovi in drugih škodljivih sestavin ter imajo certifikat OEKO-TEX Eco Passport. Zanimiv je podatek, da so izdelki pralni pri 30-ih stopinjah Celzija v pralnem stroju, prav tako pa jih je mogoče tudi zlikati (pri 50 stopinjah Celzija).
Podjetje Krearh je izredno ponosno na številna sodelovanja s podjetji, ki nahrbtnike in torbe prepoznavajo kot učinkovit in trajen način promocije. Za naročila nad 100 kosov se ponuja celo brezplačno oblikovanje po želji. S takšnim izstopajočim oblikovanjem podjetja pridobijo prenosljivo obliko oglaševanja, pri čemer kakovost barv in materiala zagotavlja trajnost.
O svojem projektu Rucksarch je arhitekt Mitar Rakčević povedal: »Ideja za ustanovitev blagovne znamke Rucksarch se je rodila med mojim magistrskim študijem arhitekture v Mariboru. Visoka ozaveščenost o uporabi večkratnih vrečk, upravljanju odpadkov in varovanju okolja, ki je v Sloveniji na zelo visoki ravni, me je privedla do razmišljanja, kako imeti vedno pri sebi (nahrbtnik ali torbo), ki bi močno zmanjšala uporabo in nakup plastičnih ali promocijskih vrečk.
Rešitev tega problema je bilo ustvarjanje kreativnega urbanega izdelka, ki bo del modne opreme in omogočal vsakodnevno uporabo. Kot arhitekt sem menil, da je idealna združitev izdelka, ki bo promoviral (ohranjal) kulturno dediščino in arhitekturo, obenem pa tudi ohranjal okolje.
Zamisel o nastanku tega izdelka v Sloveniji je prekrižala pandemija covida-19, zaradi katere sem se moral vrniti v Črno Goro. Med večmesečno karanteno sem spoznal, da lahko svoj čas posvetim razvoju te ideje, in tako je v času pandemije covida-19 nastala znamka »Crnogorski ruksak«.
Od junija 2020 do danes je Crnogorski ruksak prodal več kot 5000 izdelkov po celem svetu, tako domačim kot tudi tujim turistom. Zaradi velikega zanimanja kupcev za idejo o razširitvi znamke in ustvarjanju večje zgodbe sem ustanovil podjetje v Sloveniji, ki se ukvarja z distribucijo in proizvodnjo visoko kakovostnih nahrbtnikov in platnenih vrečk z poudarkom na slovenski arhitekturi.
Rucksarch ni le modni dodatek – je vodnik k razumevanju in spoštovanju kulturne dediščine in okolja«.
Za konec le še nujno potrebna informacija; izdelke Rucksarch lahko naročite preko njihovih spletnih povezav na facebooku in instagramu (klikni). 🙂
Ps. Promo tekst in fotografije – Rucksarch.