Glamurozni šotor
Glamping šotor za glamurozno kampiranje
Mobilni glamping šotori so dokajšnja novost na trgu v svetovnem merilu, saj so dvignili pojem glampinga na višji nivo.

Glamping ali glamurozno kampiranje postaja zimzelen trend doživetja počitnikovanja in združuje luksuz in udobje bivanja v naravi, s čimer je povezano tudi poslanstvo podjetja Adria Dom iz Črnomlja.
Produkt, šotor, je unikaten in inovativen v mnogih pogledih. Mobilni in zložljivi bivalni šotor je razvit v več različnih velikostih – dimenzijah, ki ga lahko v zloženem stanju enostavno transportiramo z ladijskim kontejnerjem, vlakom ali tovornjakom kamorkoli po svetu z relativno nizkimi stroški. Produkt je do potankosti načrtovan, izdelan iz vrhunskih ter naravnih materialov.
Šotor je sestavljen iz zložljive in mobilne konstrukcije poda, palične aluminijaste ali lesene nad konstrukcije ter kvalitetnega in trpežnega šotorskega platna, ki je UV-obstojno, negorljivo in nepremočljivo. Je sorazmerno hitro sestavljiv in je oblikovan tako, da ga tri osebe, s pomočjo priloženih navodil in brez strokovne pomoči postavijo in sestavijo v manj kot šestih urah.
Šotori so namenjeni hotelskim letoviščem in verigam, kampom in glamping letoviščem – najprestižnejšim resortom ter ostalim uporabnikom. Šotor se lahko uporabi za namestitveno enoto, masažni paviljon, wellness prostor, bar in restavracijo, otroško igralnico ali prostor za družabne dogodke.
Na voljo so v različnih dimenzijah od 20 do 50 kvadratnih metrov (S, M, L, XL), z različnimi oblikami streh (dvokapna, piramidna ter štirikapna) ter z možnostjo izbire barv in opreme. V razvoj glamuroznih šotorov so v Adrii Domu vložili pol milijona evrov, stanejo pa od 10 tisoč do 40 tisoč evrov, odvisno od modela.
Primerni so za bivanje do 8 oseb, kjer vključuje kuhinjsko-bivalni del s popolnoma opremljeno kuhinjo, jedilno mizo in stoli ter udobno sobo, dve spalnici, možnostjo mansarde z dodatnimi ležišči ter kopalnico s toaletnim prostorom in prho. Možna pa je tudi nadkrita terasa, odprtine v stenah in celo klimatska naprava ter ozvočenje Adria s povezavo bluetooth. Osnovne enote pa je možno še dodatno nadgraditi in prilagoditi željam ter potrebam kupca.
Nekaj mini vprašanj bomo zastavili še direktorici belokranjskega podjetja Adria Dom, Marti Kelvišar.
Zakaj ste se odločili za proizvodnjo mobilnega šotora?
Podjetje je v preteklosti proizvajalo samo program mobilnih hišic, katerih proizvodnja je sezonskega značaja. Zaradi velikosti produkta in transportnih regulativ mu je bil dosegljiv le trg v radiju 500 kilometrov. Prepoznali smo priložnost v nišnem produktu, ki je primeren za naše proizvodne sposobnosti in je mobilen – sestavljiv in s tem globalno tržljiv.
Nov produkt je za podjetje zelo pomemben zaradi pridobitve novega segmenta kupcev in pridobitve novega globalnega trga. Proizvajali ga bomo v času nizke sezone, kar ima pomemben vpliv na zaposlovanje (ohranitev stalno zaposlenih in povečanje števila novozaposlenih), stabilnost prihodkov, manjšo odvisnost od kupcev, diverzifikacijo med produkti. Pomemben je tudi vpliv na stabilnost poslovanja podjetja, povečanje prihodkov in znižanja fiksnih stroškov na proizvedeno enoto, kar ima pomemben vpliv na dodano vrednost na zaposlenega in rezultat podjetja.
Z novimi inovativnimi rešitvami smo edinstveni v novem, razvijajočem se nišnem glamping segmentu, ki je v porastu. Ne nazadnje pa na ugledu pridobiva tudi blagovna znamka na ugledu in povratno mi z njo.
Ali so glamping šotori namenjeni individualnim kupcem?
Prvenstveno je namenjen kampom in glamping resortom za počitnikovanja. Imamo pa tudi nekaj povpraševanj individualnih kupcev, ki si ga želijo postaviti za oddih.
Kako močen segment trga kampiranja je glamping pri nas in v tujini?
V tem trenutku je postal tudi v Sloveniji in na Hrvaškem zelo popularen. Nekoliko bolj je že razvit drugje po svetu.
Ali šotori že kje stojijo?
Otok Obonjan smo opremili s 75 šotori že v letošnji sezoni. V letošnjem letu smo postavili glamping resort v Mariboru z našimi šotori. Posamezne modele smo prodali v Švico, na hrvaško obalo in Italijo. Aktivno se pripravljamo na prodajo oddaljenim trgom – Dubaj, Bahami, Indonezija. V naslednji sezoni bomo v partnerstvu z Biotermami Mala Nedelja odprli glamping resort Adria Village zelena vas z 39 glamping produkti.