Cenovni razpon: Od do

Compare Listings

Barbara Ban bloga: Helloo Istria

Barbara Ban bloga: Helloo Istria

„Vsako blago ima svojega kupca. Vsekakor povpraševanje določa ceno, Hrvaška je iskana in popularna, zato je logično, da se cene tudi dvigujejo. To je za destinacijo tudi dobro, še posebej, če cene upravičijo to, kar gost plača. Problem nastane, ko se za nekaj plača več, kot je vredno. To so izzivi, o katerih govorim,“ med drugim pove Barbara Ban, turistična novinarka v intervjuju o poteh in stranpoteh (hrvaškega) turizma.

Kornatska gajeta – sveta ladjica

Kornatska gajeta – sveta ladjica

»Pred gajeto je bil samo Bog, mati božja in svetniki zaščitniki. Njej se je klanjalo, njej so prinašali darove in njej so se zaklinjali«. Tako med drugim o Betinski gajeti, izdelku specifičnega zemljepisnega, gospodarskega stanja na Murterju piše prof. Vladimir Skračić.

Bakar: v letu pomembnih obletnic

Bakar: v letu pomembnih obletnic

Bakar je bil na prehodu iz 18. v 19. stoletje največje hrvaško mesto po številu prebivalcev. Oživljanje njegove slavne, mnogim še vedno neznane, preteklosti, pa je turistično prebudilo to zgodovinsko kvarnersko mestece.

Lika, hrvaška hrbtenica

Lika, hrvaška hrbtenica

Lika je relativno zapostavljena, turistično manj znana hrvaška geografska regija, kot si to zasluži. Lika povezuje Jadransko morje in celino, zelo ljubosumno pa čuva svoje odkrite (in neodkrite) naravne lepote.

Tartufi: Specialiteta iz Motovunskega gozda

Tartufi: Specialiteta iz Motovunskega gozda

Barbara Ban iz Hello Istria je v Istri iskala tartufe: »Istrske tartufe lahko okušamo po vsej Hrvaški. Izvrstne restavracije v hrvaški metropoli si ne bodo privoščile take blamaže, da njihov jedilnik ne bi vseboval jedi, pripravljene s tem afrodiziakom, aromatično gomoljiko, ki raste v dolini Mirne«.

O hrvaškem turizmu- misli in pogledi

O hrvaškem turizmu- misli in pogledi

Izkušeni hrvaški novinar Đuro Tomljenović iz spletnega portala www.turizmoteka.hr iskreno o poteh in stranpoteh hrvaškega turizma. Tokrat na kratko in jedrnato o kapitalu ter interesih in željah lokalnega prebivalstva.

Ustvarjanje kot življenjsko poslanstvo

Ustvarjanje kot življenjsko poslanstvo

Dajana Grgantov iz kreativnega Waved Studia nam je o svojem delu povedala naslednje: Navdihnjena s številnimi odtenki Jadranskega morja, zvoki valov in z življenjem na splošno, oblikujem majhne in enostavne stvari za otroke, pa tudi za odrasle.

Parfum, obleka in ogrinjalo

Parfum, obleka in ogrinjalo

Odlična turistična zgodba prihaja z otoka Mljeta. Začelo se je s parfumom Nimfa Calypso, nadaljuje pa se z obleko in ogrinjalom. Legenda o Calypso in Odiseju z Mljeta je postala tudi navdih za prvi trajnostno oblikovan hrvaški spominek. Mihaela Marković in Tamara Luković sta skrivnostno Nimfo oblekli v poetično pletena oblačila.

Recite NE plastiki, plastičnim vrečkam

Recite NE plastiki, plastičnim vrečkam

Priključite se globalnemu gibanju za izločitev plastike v turistični industriji. ”Mi se ne moremo premakniti z mesta, vi pa se morate”, je slogan odlične kampanje Greenpeacea na Hrvaškem, kjer so spomeniki po vsej državi označeni s tem sporočilom.

DeepPassion by Mateja

DeepPassion by Mateja

Mateja Komel, oblikovalka unikatnega srebrnega nakita ustvarja lastno blagovno znamko DeepPassion by Mateja. O svojem prekrasnem nakitu, ki diši po morju, Mateja pove: »The Voice of the Sea whispers to my Soul every Moment of my Life.«

Dvorec Trakošćan, pravljični grad

Dvorec Trakošćan, pravljični grad

Dvorec Trakošćan je eden izmed najbolj atraktivnih gradov Hrvaške in eden izmed najlepših gradov v tem koncu Evrope. Grad Trakošćan je pravi zgodovinski biser, turisti si z veseljem najprej ogledamo dvorec in njegove številne muzejske zbirke, potem pa se še radovedno sprehodimo okrog manjšega jezera.

Ko prične deževati, življenje zastane

Ko prične deževati, življenje zastane

Od prvega dne pišem, kako je največja turistična prednost Hrvaške avtentičnost in naša neverjetna raznolikost v načinu in kulturi življenja, ter kako moramo prav to, kar smo – Hrvati, povedati v naši zgodbi in ne biti slabe kopije drugih.