Compare Listings

Direct Booker nudi kompletno storitev

Direct Booker Community

Kako je podjetje iz Dubrovnika v samo sedmih letih postalo najhitreje rastoča turistična agencija za privatno namestitev v regiji?! Blagovna znamka je postala tudi dovolj močna, da seizvaža kot franšiza: Direct Booker je prisoten v Črni Gori, Bosni in Hercegovini ter tudi v Sloveniji.

Direct Booker nudi kompletno storitev

Direct Booker je podjetje, ki se ukvarja s posredništvom, rezervacijami in drugimi storitvami. Sedež ima v Dubrovniku, deluje pa po skoraj celotni Hrvaški, Črni Gori, Bosni in Hercegovini ter Sloveniji. Poglavitni namen podjetja je kot posrednik povezati najemodajalce in potnike, goste.

Ustanovitelja in lastnika podjetja, Nino Dubretić in Nikola Grubelić, sta pričela svojo zgodbo pred sedmimi leti in to dobesedno iz svojih sob. Če se zgodba ne bi dogajala na Hrvaškem, ampak v Silicijevi dolini, bi lahko zvenela kot sicer klasična „startup“ podjetniška prigoda.

Lastnika

Nikola je imel stanovanje, ki ga je preuredil za oddajanje, Sčasoma je imel tudi presežek gostov, ki jih je za določeno provizijo preusmeril k sosedom . Kmalu so sledile tudi ponudbe za oglaševanje namestitve, s čimer so nastali tudi pogoji za ustanovitev manjšega podjetja. S pomočjo dolgoletnega prijatelja Dubretića, ki je imel tudi izkušnje v turizmu, se je pričel projekt, ki se neprestano širi in razvija.

Trenutek je bil idealen, saj je bil trend online, spletnih rezervacij namestitve v polnem zamahu. Nino in Nikola sta tu zaslutila priložnost in jo pravočasno izkoristila.

Kljub temu sta se pri zagonu posla srečala z velikimi tveganji, Rednim in zanesljivim službam sta morala dati odpoved ter si pri sorodnikih sposoditi denar, da sta lahko pričela s poslom na način, kot sta si ga zamislila. Kljub temu, da sta prvi dve leti poslovala z izgubo, je njuno podjetje danes najhitreje rastoča agencija takega tipa v regiji.

Direct Booker danes upravlja s preko 5.000 namestitvenimi enotami, v katerih je lani (2017) 250.000 gostov ustvarilo 720.000 nočitev. Široka ponudba privatne namestitve obsega vse tipe: od vrhunskih luksuznih apartmajev in vil do studio apartmajev in sob.

Podjetje zaposluje preko 70 mladih in izobraženih ljudi s trendom širjenja in povečanja števila delovnih mest v katerem od oddelkov: IT (informacijska tehnologija), informacije, prodaja, marketing itd.

Blagovna znamka je postala tudi dovolj močna, da se “izvaža” kot franšiza: Direct Booker je prisoten v Črni Gori, Bosni in Hercegovini ter od lanskega leta tudi v Sloveniji.

Direct Booker je pravzaprav našel tržno nišo: med velikani, kot so Booking.com ali Airbnb, privatnimi najemodajalci, pa tudi gosti je agencija povezovalna točka, ki pomaga vsem strankam, da maksimalno izkoristijo svoje možnosti.

V Evropi se več kot 50 %  rezervacij namestitve zgodi online, in ta trend še narašča. Na Hrvaškem je, po zadnjih dostopnih podatkih, registriranih 87.000 gospodinjstev za nudenje namestitvenih storitev. Z upoštevanjem vse večjih tržnih zahtev ter povečanjem deleža gostov, ki izberejo privatno namestitev v primerjavi s hotelsko, velik del privatnikov nima dovolj virov, časa ali energije, da bi lahko sami opravili s konkurenco.

Za razliko od ostalih agencij, ki nudijo storitve oglaševanja in zastopanja namestitve, nudi Direct Booker kompletno storitev, ki se prične s samo korespondenco z gostom preko osebnih booking  managerjev, dodeljenih vsakemu najemodajalcu, ter skrbijo za namestitev, dodatne storitve čiščenja in pričakanja gostov. Ob vsem tem dobi najemodajalec popoln informacijski sistem, s katerim se lahko oglašuje na več kot 20 straneh istočasno, brez strahu o prekrivanju datumov rezervacij.

Resno se že dela tudi pri načrtih podjetja za prihodnje, in to na konkretnih projektih. Eden pomembnejših je t.i. “Direct Booker Community“, ki je enkratna oblika družbenega omrežja, ki bo združevalo potnike, najemondajalce ter ponudnike turističnih in gostinskih storitev.  Gre za izrazito napreden projekt, ne samo v regionalnem, temveč tudi v globalnem merilu. Pričakovanja vključujejo širjenje blagovne znamke v več evropskih držav, z nekaterimi od njih so se pogajanja že pričela.

Objavljeno

Sorodni članki

Za dobro jutro, lep dan

Hrvaška glasba v naših srcih

Hrvaško glasbo radi poslušamo. Hrvaška glasba je zelo cenjena tudi v Sloveniji. Zato smo se vriskajoč podali na brezpotja svetovnega spleta in iz njega potegnili obstoječe sezname najbolj oboževanih hrvaških pesmi.

Hrvaška glasba v naših srcih

Hrvaško glasbo radi poslušamo. Hrvaška glasba je zelo cenjena tudi v Sloveniji. Zato smo se vriskajoč podali na brezpotja svetovnega spleta in iz njega potegnili obstoječe sezname najbolj...

Preberi več
Ljudi je vse manj!

Ali lahko hrvaški turizem traja 365 dni v letu?

Za portal hrturizam.hr piše Miki Bratanić, mi pa hvaležno prevajamo: »Po mojem nestrokovnem mnenju bi morali zastaviti ustreznejše vprašanje: Zakaj v celotni Hrvaški turizem ne more trajati 365 dni v letu?«

Ali lahko hrvaški turizem traja 365...

Za portal hrturizam.hr piše Miki Bratanić, mi pa hvaležno prevajamo: »Po mojem nestrokovnem mnenju bi morali zastaviti ustreznejše vprašanje: Zakaj v celotni Hrvaški turizem ne more trajati...

Preberi več
Turizmofobija na Hrvaškem

Turizmofobija

V tekstu Nedo Pinezić razloži takole: »Četudi pa delo v turizmu je, so plače, ob ogromno nadurah in v težkih pogojih, nizke. Slabi vplivi turizma na življenje lokalnega prebivalstva se kopičijo že leta in desetletja in ko enkrat prestopijo mejo potrpežljivosti, se pojavi turizmofobija“.

Turizmofobija

V tekstu Nedo Pinezić razloži takole: »Četudi pa delo v turizmu je, so plače, ob ogromno nadurah in v težkih pogojih, nizke. Slabi vplivi turizma na življenje lokalnega prebivalstva se...

Preberi več