Compare Listings

Plus: velika fotogalerija

Bakar: v letu pomembnih obletnic

Bakar je bil na prehodu iz 18. v 19. stoletje največje hrvaško mesto po številu prebivalcev. Oživljanje njegove slavne, mnogim še vedno neznane, preteklosti, pa je turistično prebudilo to zgodovinsko kvarnersko mestece.

Bakar: v letu pomembnih obletnic

Bakar je bil na prehodu iz 18. v 19. stoletje največje hrvaško mesto po številu prebivalcev. Oživljanje njegove slavne, mnogim še vedno neznane, preteklosti, pa je turistično prebudilo to...

Preberi več
»Odkrivati neodkrito«

Lika, hrvaška hrbtenica

Lika je relativno zapostavljena, turistično manj znana hrvaška geografska regija, kot si to zasluži. Lika povezuje Jadransko morje in celino, zelo ljubosumno pa čuva svoje odkrite (in neodkrite) naravne lepote.

Lika, hrvaška hrbtenica

Lika je relativno zapostavljena, turistično manj znana hrvaška geografska regija, kot si to zasluži. Lika povezuje Jadransko morje in celino, zelo ljubosumno pa čuva svoje odkrite (in neodkrite)...

Preberi več
V Istro na tartufe

Tartufi: Specialiteta iz Motovunskega gozda

Barbara Ban iz Hello Istria je v Istri iskala tartufe: »Istrske tartufe lahko okušamo po vsej Hrvaški. Izvrstne restavracije v hrvaški metropoli si ne bodo privoščile take blamaže, da njihov jedilnik ne bi vseboval jedi, pripravljene s tem afrodiziakom, aromatično gomoljiko, ki raste v dolini Mirne«.

Tartufi: Specialiteta iz Motovunskega...

Barbara Ban iz Hello Istria je v Istri iskala tartufe: »Istrske tartufe lahko okušamo po vsej Hrvaški. Izvrstne restavracije v hrvaški metropoli si ne bodo privoščile take blamaže, da njihov...

Preberi več
Kritična turizmoteka

O hrvaškem turizmu- misli in pogledi

Izkušeni hrvaški novinar Đuro Tomljenović iz spletnega portala www.turizmoteka.hr iskreno o poteh in stranpoteh hrvaškega turizma. Tokrat na kratko in jedrnato o kapitalu ter interesih in željah lokalnega prebivalstva.

O hrvaškem turizmu- misli in pogledi

Izkušeni hrvaški novinar Đuro Tomljenović iz spletnega portala www.turizmoteka.hr iskreno o poteh in stranpoteh hrvaškega turizma. Tokrat na kratko in jedrnato o kapitalu ter interesih in...

Preberi več
»Moraš iti svojo pot«

Ustvarjanje kot življenjsko poslanstvo

Dajana Grgantov iz kreativnega Waved Studia nam je o svojem delu povedala naslednje: Navdihnjena s številnimi odtenki Jadranskega morja, zvoki valov in z življenjem na splošno, oblikujem majhne in enostavne stvari za otroke, pa tudi za odrasle.

Ustvarjanje kot življenjsko...

Dajana Grgantov iz kreativnega Waved Studia nam je o svojem delu povedala naslednje: Navdihnjena s številnimi odtenki Jadranskega morja, zvoki valov in z življenjem na splošno, oblikujem majhne in...

Preberi več
Avtentičnost, zgodba in kvaliteta

Parfum, obleka in ogrinjalo

Odlična turistična zgodba prihaja z otoka Mljeta. Začelo se je s parfumom Nimfa Calypso, nadaljuje pa se z obleko in ogrinjalom. Legenda o Calypso in Odiseju z Mljeta je postala tudi navdih za prvi trajnostno oblikovan hrvaški spominek. Mihaela Marković in Tamara Luković sta skrivnostno Nimfo oblekli v poetično pletena oblačila.

Parfum, obleka in ogrinjalo

Odlična turistična zgodba prihaja z otoka Mljeta. Začelo se je s parfumom Nimfa Calypso, nadaljuje pa se z obleko in ogrinjalom. Legenda o Calypso in Odiseju z Mljeta je postala tudi navdih za...

Preberi več
Goran Rihelj piše:

Recite NE plastiki, plastičnim vrečkam

Priključite se globalnemu gibanju za izločitev plastike v turistični industriji. ”Mi se ne moremo premakniti z mesta, vi pa se morate”, je slogan odlične kampanje Greenpeacea na Hrvaškem, kjer so spomeniki po vsej državi označeni s tem sporočilom.

Recite NE plastiki, plastičnim...

Priključite se globalnemu gibanju za izločitev plastike v turistični industriji. ”Mi se ne moremo premakniti z mesta, vi pa se morate”, je slogan odlične kampanje Greenpeacea na Hrvaškem,...

Preberi več
Nakit s pridihom morja

DeepPassion by Mateja

Mateja Komel, oblikovalka unikatnega srebrnega nakita ustvarja lastno blagovno znamko DeepPassion by Mateja. O svojem prekrasnem nakitu, ki diši po morju, Mateja pove: »The Voice of the Sea whispers to my Soul every Moment of my Life.«

DeepPassion by Mateja

Mateja Komel, oblikovalka unikatnega srebrnega nakita ustvarja lastno blagovno znamko DeepPassion by Mateja. O svojem prekrasnem nakitu, ki diši po morju, Mateja pove: »The Voice of the Sea...

Preberi več
Tik ob slovenski meji

Dvorec Trakošćan, pravljični grad

Dvorec Trakošćan je eden izmed najbolj atraktivnih gradov Hrvaške in eden izmed najlepših gradov v tem koncu Evrope. Grad Trakošćan je pravi zgodovinski biser, turisti si z veseljem najprej ogledamo dvorec in njegove številne muzejske zbirke, potem pa se še radovedno sprehodimo okrog manjšega jezera.

Dvorec Trakošćan, pravljični grad

Dvorec Trakošćan je eden izmed najbolj atraktivnih gradov Hrvaške in eden izmed najlepših gradov v tem koncu Evrope. Grad Trakošćan je pravi zgodovinski biser, turisti si z veseljem najprej...

Preberi več
Piše: Goran Rihelj, hrturizam.hr

Ko prične deževati, življenje zastane

Od prvega dne pišem, kako je največja turistična prednost Hrvaške avtentičnost in naša neverjetna raznolikost v načinu in kulturi življenja, ter kako moramo prav to, kar smo – Hrvati, povedati v naši zgodbi in ne biti slabe kopije drugih.

Ko prične deževati, življenje zastane

Od prvega dne pišem, kako je največja turistična prednost Hrvaške avtentičnost in naša neverjetna raznolikost v načinu in kulturi življenja, ter kako moramo prav to, kar smo – Hrvati,...

Preberi več
Inovacija v turizmu

Cro Cube, lesena kocka z digitalno promocijo

Potovanja po otokih so navdihnila novinarko Sunčico Taslak v toliki meri, da je zapustila medije in zaplula v turizem ter svoj hobi spremenila v sezonsko delo. Za spominek Cro Cube je dobila nagrado za najboljšo inovacijo v turizmu.

Cro Cube, lesena kocka z digitalno...

Potovanja po otokih so navdihnila novinarko Sunčico Taslak v toliki meri, da je zapustila medije in zaplula v turizem ter svoj hobi spremenila v sezonsko delo. Za spominek Cro Cube je dobila...

Preberi več