Compare Listings

Intervju: Vida Kolobarić

Luksuz na morju

Vida Kolobarić, lastnica turistične agencije V-Villas v intervjuju za www.pag.si: „Vedno znova poudarjam, da je pomembno, da nepremičnina pripoveduje svojo zgodbo, da tvori celoto. To pomeni, da ni odločilna cena nočitve, temveč celoten vtis o vili, od lokacije, notranjosti in zunanjosti pa vse do drobnih detajlov, ki vilo naredijo dom - saj prav to vila tudi postane - nekomu dom za nekaj dni.“

Intervju: Vida Kolobarić
  1. Pozdravljeni, Vida, v intervjuju za www.pag.si. Obožujemo Jadran, hrvaško morje, zato niti ni presenetljivo, da smo preko spleta naleteli na vas, ki ste alfa in omega turistične agencije in prečudovite spletne strani http://v-villas.com/ … To je verjetno ena izmed najlepših strani, kar sem jih do sedaj videl.  Pravzaprav to ne preseneča, saj na njej najdemo nekaj neverjetno lepih zgradb, vil, ki še dodatno krasijo hrvaško morje. Ampak, da ne prehitevam, najprej vas prosim, da bi predstavili sebe in predvsem svoje trenutno delo na http://v-villas.com/. Kako se je vse začelo, kako dolgo se že ukvarjate s to spletno stranjo (FB) in svojim poslom?

Kot pospeševalec prodaje za Hrvaško  sem veliko let delala v enem od vodilnih evropskih podjetij ter tako imela priložnost spoznati vsak kotiček naše države. Glede na to, da sem bila v tem času tudi neposredno vključena v trg komercialnih nepremičnin, se je obenem krepil tudi moj interes za stanovanjske nepremičnine.

Konec leta 2012 sem kot govornica sodelovala na ‘International Real Estate World Summit-u’ na Floridi, ter bila marca 2013 kot članica VIP delegacije ‘International Association for Promoting Real Estate’ (IAPRE) na dvotedenskem obisku na Kitajskem. Na Floridi sem opravila izpit in dobila certifikat za TRC (Transnational Referral Certification). Približno v tem času sem se priključila tudi belgijski podružnici FIABCI Belgium Chapter ter sodelovala na letni konferenci Leading Real Estate Companies of the World v Las Vegasu.

Eno je vodilo v drugo in odločila sem se prekiniti svojo dosedanjo kariero ter se posvetiti stanovanjskim nepremičninam. Glede na to, da je turizem kot gospodarska panoga v stalnem porastu, sem se odločila in nato tudi odprla turistično agencijo. Že od samega začetka sem vedela, da se bom specializirala za višji in visok razred nepremičnin (vile) za najem. Približno eno leto sem preučevala tržišče.

2) Katerim kriterijem morajo ustrezati vile in lastniki, da jih predstavite na svoji spletni ali facebook strani? Ali težko najdete lastnike super razkošnih vil, ali pa je sedaj morda že obrnjeno, da se lastniki sami obrnejo na vas?

Na začetku sem bila seveda jaz tista, ki se je povezovala z lastniki vil,  katere sem želela imeti v ponudbi. Sedaj je stanje drugačno, večinoma pride pobuda od lastnikov, ki si želijo uvrstiti svojo nepremičnino v mojo ponudbo. Vedno znova poudarjam, da je pomembno, da nepremičnina pripoveduje svojo zgodbo, da tvori celoto. To pomeni, da ni odločilna cena nočitve, temveč celoten vtis o vili, od lokacije, notranjosti in zunanjosti pa vse do drobnih detajlov, ki vilo naredijo dom – saj prav to vila tudi postane – nekomu dom za nekaj dni.

3) Katere destinacije na Hrvaškem imajo največ takih prekrasnih vil? Sam bi rekel, da je verjetno to v Istri . Imam prav?

Vzdolž celotne obale je zelo veliko lepih vil. Istra že s samim svojim položajem, reliefom in infrastrukturo prednjači po številu takih nepremičnin.  Vendar pa so Dalmacija z otokoma Hvarom in Bračem, pa seveda Dubrovnik, zgodba zase, kar se tiče luksuzne ponudbe vil.

4) Kaj morebitni najemniki največkrat iščejo (poleg krasne vile in lokacije)? Kaj jim je pomembno? Je to morda mir in tišina ali imajo raje bližino urbanega središča (večjega in živahnejšega mesta), kjer se lahko dobro zabavajo? So te vile bolj za družine ali za druženje s prijatelji? Ali pa morda vile najemajo kakšna podjetja za svoje najboljše delavce in jih tako nagrajujejo?

Povečini gostje že na začetku dobro vedo, na katero območje želijo, najsi bo to Istra, otoki ali jug Hrvaške. Povečini se moji nasveti nanašajo na mikrolokacijo, z obzirom na gostove želje. Npr. vila na otoku Pagu je popolna za goste, ki želijo uživati v čarih Novalje, Zrć in dobre zabave, medtem ko vila v Sumartinu na Braču jamči mir in ‘get away from it all’ dopust. Dubrovnik pa pogosto izberejo za korporativni in ‘poročni’ turizem. Na koncu je vse odvisno od gosta in njegovega razumevanja dopusta.

5) Kakšni  gostje največ povprašujejo po takih vilah? Domnevam, tudi zato, ker je spletna stran v angleščini, da največ gostov pride iz Zahodne Evrope. Morda Nemčije, Italije, Švice, Nizozemske, Velike Britanije? So med njimi tudi Slovenci? Zakaj gostje izberejo Hrvaško za svoj dopust? Kateri so njihovi razlogi, da najamejo kako vašo vilo?

Gostje so večinoma iz Evrope (Velika Britanija, Švica, Avstrija, Nemčija). Najdejo pa se tudi Indijci, Američani in, žal, manjše število domačih gostov. Kot sem že rekla, velika večina gostov zelo dobro pozna Hrvaško, dobro vedo, kje in kako želijo preživeti svoj dopust. Kar jim je vsem skupno, pa je, da so mnenja, da je hrvaška obala prekrasna in morje eno najlepših na svetu. To je tudi glavni razlog njihovega obiska na Hrvaškem.

6) Bežno sam pogledal cene in videl, da imate v Dubrovniku vilo, ki se oddaja tudi za več kot  12.000 € na teden. Koliko je sploh pomembna cena pri taki, precej bogati, klienteli? Verjetno ni odločilna? Kaj pa jim je najpomembneje? Morda servis, ki ga lahko naročijo (sobarice, kuharji, adrenalinski športi v bližini, enostaven transport,..)?

Kar se tiče cen, so te seveda odvisne od lokacije, kategorije in kapacitete vile. Na splošno pa je center ekskluzivnega in elitnega turizma ter večina najdražjih nepremičnin v Dubrovniku ter na Hvaru in Braču. Glede na prepoznavost teh destinacij ter obiske raznih svetovnih znanih osebnosti, to niti ne preseneča.  Večina teh vil ima že v osnovni ponudbi vključene storitve kot so potovalni transferi in samo osebje v vili. Prav tako pa gostje, ki si lahko privoščijo tak dopust, želijo še dodatne storitve , kot so privatni izleti, privatni kuharji in podobno.

Povedati moram, da je na Hrvaškem ogromno ljudi, ki so se specializirali za določene storitve ter zelo dobro opravljajo svoje delo, tako, da niti ena želja gostov ne ostane neuresničena. Razen človeškega faktorja, ki je na najvišjem nivoju, bi za te goste iz najvišjega cenovnega razreda  ponudbo lahko še dodatno izboljšalo odprtje nakupovalnih centrov ‘mode in luksuza’, golf igrišč… Vendar se to za sedaj dobro kompenzira z vrhunsko gastro ponudbo ter naravnimi znamenitostmi, zaradi katerih so, na koncu koncev, ti gostje tudi izbrali Hrvaško kot svojo destinacijo.

7) Zanima me še, za katere destinacije pričakujete, da bodo še doživele večji turistični bum? Veliko se govori o Šibeniku (tudi letos je bil tam Brad Pitt, ki želi tam vlagati v nekatere projekte). Morda tudi Pag, kjer mislim, da je tudi zaradi Zrć veliko ‘bogatih sinov’, vendar pa nekih super vil, kjer bi bili lahko tudi dalj časa, ne vidim (morda pa se motim)?

Ob že omenjenih destinacijah ne smemo pozabiti niti na Split, ki iz leta v leto beleži porast gostov. Prav tako Zadar, kjer edinstvene Morske orgle in Pozdrav soncu obiskujejo gosti s celega sveta. Ali pa Šibenik – Krešimirovo mesto, katerega katedrala sv. Jakova jemlje dih. Ob izredno bogati hrvaški zgodovini, edinstvenih kulturnih spomenikih ter številnih narodnih ter naravnih parkih je nemogoče izpostaviti kako posebno destinacijo. Še vedno pa je vse, seveda, odvisno od gosta in njegove predstave o dopustu.

Da se vrnem še k vašemu delu. Fascinirajo čudovite fotografije ‘vaših vil’. Ste jih napravili sami z ekipo za potrebe spletne strani ali dobite slike od lastnikov? Vsako vilo si verjetno tudi sami osebno pogledate, če izpolnjuje kriterije vaše spletne strani? Ali seje že zgodilo, da ste koga iz kakršnegakoli razloga umaknili iz svoje ponudbe?

V ponudbi imam okoli 70-80 vil. V prvi vrsti zato, ker menim, da so to ene od najlepših vil na Hrvaškem. Kot drugo pa zato, ker se je le na tak način mogoče popolnoma posvetiti gostom in lastniku ter ustvariti osebni odnos z obema. Iskreno govoreč, to ne bi bilo mogoče, če bi imela v ponudbi nekaj sto nepremičnin – kar navsezadnje tudi ni moj cilj. Vse moje vile so ustrezale pogojem za kategorizacijo dopustniške hiše ter kategorijam zvezdic.

Pri izboru vile  imam zelo preprosto filozofijo – bi sama bivala v tej nepremičnini? To, kar nudim gostom, je tudi to, kar bi sama želela na njihovem mestu. zato tudi stojim za vsako nepremičnino v ponudbi. Fotografije, ki jih gost vidi na moji spletni  strani, pokažejo točno to, kar bo videl, ko bo prišel v vilo. Lahko se zgodi le, da bo v resnici še lepše kot na fotografiji. Gost lahko na spletni strani vidi tudi popolnoma vse podatke o določeni nepremičnini, od same lokacije, cene, opremljenosti do kvadrature hiše ter celo bazena.

8) Vida, za konec, kaj bi mi lahko povedali še o vaših načrtih in ciljih? Tistih za leto ali dve, pa tudi tistih za deset let vnaprej? Kaj želite, o čem sanjate?

Trenutno se ukvarjam z dvema projektoma, ki sta prav tako neposredno vezana na hrvaški turizem ter bosta dokončana v prvem četrtletju 2017.  Ne glede na to, da menim, da poznam večino ponudbe  vil na Hrvaškem, me vedno znova razveseli, ko vidim neko novo prekrasno vilo in jo uvrstim v ponudbo. Upam, da bom čez nekaj let še vedno z istim žarom obiskovala in izbirala vile ter ponujala svojim gostom vrhunsko storitev. Dokler bom uživala v tem, kar počnem, bom ostala tu, kjer sem.

Sorodni članki

»Privlačijo me neznani kraji«

Sabina Remar: Rada imam aktivne počitnice

Sabina Remar v intervjuju za www.pag.si: »Moja duša je popotniška duša, že od nekdaj. Sem presrečna, da moja služba sovpada s potovanji po celem svetu. Moje idealne počitnice so nekakšen miks lenarjenja in bolj aktivnega odkrivanja vsega novega. Ne predstavljam si, da bi morala 14 dni samo poležavati na soncu.«

Sabina Remar: Rada imam aktivne...

Sabina Remar v intervjuju za www.pag.si: »Moja duša je popotniška duša, že od nekdaj. Sem presrečna, da moja služba sovpada s potovanji po celem svetu. Moje idealne počitnice so nekakšen...

Preberi več
Invalidi in turizem

Intervju: Barbara Slaček

»Ne boš verjel, vendar se na Hrvaškem skoraj bolj zavedajo specifike dostopnega turizma, kot pri nas. Zavedati so se začeli, da smo invalidi postali aktivni potrošniki, ki želimo izkoristiti naš čas na zemlji koristno in to so nam začeli nuditi.«

Intervju: Barbara Slaček

»Ne boš verjel, vendar se na Hrvaškem skoraj bolj zavedajo specifike dostopnega turizma, kot pri nas. Zavedati so se začeli, da smo invalidi postali aktivni potrošniki, ki želimo izkoristiti...

Preberi več