Compare Listings

Adriatic.hr, najkrajša pot do Jadrana

Adriatic.hr, najkrajša pot do Jadrana

Adriatic.hr že 18 let upravičuje svoj slogan – najkrajša pot do  Jadrana – predvsem po zaslugi predanega dela kvalitetnega in strokovnega tima, uporabe naprednih tehnologij in nenehnega prilagajanja potrebam dinamičnega tržišča ene od najpomembnejših gospodarskih panog.

Turistična agencija, ki je pričela poslovati leta 2000 v Splitu, s svojimi začetki spominja na nekaj podobnega, kar se danes imenuje start-up. Takšnega poimenovanja se pred 18 leti za tovrsten ambiciozen projekt s ciljem omogočanja čim bolj enostavnega iskanja in rezerviranja namestitve na Jadranu za domače in tuje goste ne bi mogli niti domisliti.

Na kratko povedano, ideja za posel, ki leto za letom ruši rekorde, se je porodila iz več zaznanih težav. Privatna namestitev za oddajanje je bila neizkoriščena, na internetu, ki se je takrat pričel vse pogosteje uporabljati, ni bilo neke baze namestitvenih enot. Hkrati pa je digitalni svet čim večjemu številu ljudi vse hitreje omogočal vpogled v ponudbo, kar je za poslovanje predstavljalo tudi največji potencial.

Nastajanje baze najemodajalcev in njihovih namestitvenih enot je bil dolgotrajen, in, na samem začetku, offline proces. Vendar pa Adriatic.hr brez njega ne bi bil to, kar je. Zahvaljujoč neposrednemu stiku z najemodajalci in obiskom vseh krajev na jadranski obali, je današnje podjetje bogato s številnimi vpogledi v posebnosti naše države, katere regije, riviero, kraje, zalive, plaže in seveda lokalno prebivalstvo smo podrobno spoznali. To je dejansko danes ena največjih prednosti podjetja.

Ideja izpred 18 let je v tem času dozorela v kompleksen poslovni sistem s kar 150 zaposlenimi med samim vrhuncem turistične sezone. Adriatic.hr je postal vodilni na tržišču najema zasebnih namestitev, ki v več kot desetih jezikih gostom nudi podporo pred, med in po počitnicah.

Oddelki v podjetju so IT, prodaja, razvoj izdelkov, odnosi s strankami, administracija podatkov, človeški viri, trženje.

Organizacijska struktura je zelo jasna in omogoča podjetju, da se hitro prilagaja novim zahtevam in se odziva na nove izzive, ki jih prinaša s seboj spletno poslovanje. Potrebno je tudi omeniti da podjetje deluje po načelih enakosti, medsebojnega spoštovanja in priznavanja prispevka vsakega zaposlenega. Tudi dejstvo, da so v vodstvu podjetja večinoma ženske, ni prav nič manj pomembno.

Že od samega začetka je Adriatic.hr v svoji zasnovi pravzaprav IT podjetje podjetje (za informacijsko tehnologijo), zato se je tako tudi ustalila praksa razvijanja poslovnih rešitev znotraj podjetja. S sledenjem tržnim trendom so opazili priložnost in potrebo po partnerstvu z globalnimi podjetji, kot so npr. Booking.com, Airbnb, TripAdvisor in druge. Adriatic.hr se jim je zelo hitro predstavil kot najpomembnejši domač poslovni partner.

Integracijo sistemov in storitev s partnerji je opravila prav domača ekipa in to je eden izmed njihovih najljubših projektov. Poleg partnerstev na področju poslovanja Adriatic.hr sodeluje tudi z lokalnimi združenji in organizacijami, ki podpirajo projekte za razvoj lokalne skupnosti in krepitev človeških virov in talentov. Tako od leta 2012 dalje Adriatic.hr organizira brezplačno PHP akademijo za izobraževanje potencialov v  IT sektorju, sponzorira nekatere strokovne konference, izvaja predavanja in predlaga strokovna srečanja

Adriatic.hr je letos prvič podelil nagrade najboljšim najemodajalcem zasebnih nastanitev in na ta način izkazal zasluženo priznanje in hvaležnost svojim sodelavcem, brez katerih ponudbe namestitve na Jadranu sploh ne bi bilo. Star Host je potrdilo, ki označuje odličnost gostitelja in nastanitvene enote. Dodeli se vsem tistim najemodajalcem, katere so gostje ocenili z odličnimi ocenami in katerih sodelovanje z agencijo ustreza temu standardu. Od vseh najemnikov, s katerimi Adriatic.hr sodeluje, jih je 2% dobilo nagrado, prejemniki priznanj pa so omenjeni tudi v Adriatic.hr internetnem iskalniku.

To hrvaško podjetje, katerega dalmatinska miselnost neutrudno spodbuja tako zaposlene kot  poslovanje, namerava svoj položaj v prihodnje še utrditi. Še dodatno se želi okrepiti v osrednjem sistemu za iskanje in rezervacijo zasebne nastanitve na Hrvaškem, prav tako želi postati tudi zaželen delodajalec, kjer lahko svoje kariere ustvarijo vsi tisti, ki želijo z znanjem in delom doprinesti k svojemu in skupnemu razvoju in napredku.

Adriatic.hr

Objavljeno

Sorodni članki

Kornatska gajeta – sveta ladjica

»Pred gajeto je bil samo Bog, mati božja in svetniki zaščitniki. Njej se je klanjalo, njej so prinašali darove in njej so se zaklinjali«. Tako med drugim o Betinski gajeti, izdelku specifičnega zemljepisnega, gospodarskega stanja na Murterju piše prof. Vladimir Skračić.

Nadaljujte z branjem

Bakar: v letu pomembnih obletnic

Bakar je bil na prehodu iz 18. v 19. stoletje največje hrvaško mesto po številu prebivalcev. Oživljanje njegove slavne, mnogim še vedno neznane, preteklosti, pa je turistično prebudilo to zgodovinsko kvarnersko mestece.

Nadaljujte z branjem

Lika, hrvaška hrbtenica

Lika je relativno zapostavljena, turistično manj znana hrvaška geografska regija, kot si to zasluži. Lika povezuje Jadransko morje in celino, zelo ljubosumno pa čuva svoje odkrite (in neodkrite) naravne lepote.

Nadaljujte z branjem

Join The Discussion